Typy licznika beTimes
Każdemu osobno
Licznik Evergreen do ofert jednorazowych.
Każdemu użytkownikowi odlicza się dokładnie ta sama ilość czasu (np. 15 minut), bez względu na to, kiedy użytkownik wejdzie na stronę: czy to będzie dziś, jutro czy za tydzień. Zawsze licznik będzie odliczał 15 minut. Albo inny czas, w zależności od tego, jaki ustawisz.
W ustawieniach można podać czas: dni, godziny, minuty, sekundy.
Zastosowanie:
- oferty jednorazowe One Time Offer;
- indywidualne okienka sprzedażowe;
- kampanie w sekwencji mailowej;
Każdemu osobno, do konkretnej godziny
Licznik Evergreen do ofert jednorazowych. Różni się od poprzedniego licznika tym, że ustawiamy czas do końca trwania oferty do konkretnej godziny.
Używając tego typu licznika, możemy stworzyć dla użytkownika indywidualne okienko sprzedażowe, np. do dziś, do godziny 20:00. Niezależnie od tego, o której godzinie użytkownikowi rozpocznie się odliczanie, czy o 7 rano, czy o 17 po południu, będzie miał czas dziś do godziny 20:00.
Przykład:
Oferta dostępna do dziś do godziny 20:00:
- użytkownik wchodzi po raz pierwszy na ofertę o godzinie 7:00 rano, licznik odlicza mu pozostałe 13 godzin;
- użytkownik wchodzi po raz pierwszy na ofertę o godzinie 17:00 po południu, licznik odlicza mu pozostałe 3 godziny;
- użytkownik wchodzi po raz pierwszy na ofertę o godzinie 21:00 (po czasie) – licznik zakończył odliczanie, nastąpi wybrana akcja;
W ustawieniach można ustalić z ile dni, od rozpoczęcia odliczania, ma się zakończyć odliczanie.
W ustawieniach można ustalić, o której godzinie ma się zakończyć odliczanie.
Zastosowanie:
- oferty jednorazowe One Time Offer;
- indywidualne okienka sprzedażowe;
- kampanie w sekwencji mailowej;
Pokaż konkretną ilość razy
Ten typ nie wyświetla licznika na stronie. Rozpoznaje użytkownika i pozwala mu wejść na daną stronę ustaloną ilość razy. Rozpoznawanie jest niezależne od czasu.
Przykład 1:
Ile razy pokazać stronę jednemu użytkownikowi = 1
- użytkownik wchodzi na stronę dziś o godzinie 17:00, odświeża stronę od razu i nie może już jej zobaczyć – zostaje rozpoznany;
- użytkownik wchodzi na stronę dziś o godzinie 17:00, odświeża stronę jutro o 15:30 i nie może już jej zobaczyć – zostaje rozpoznany;
- użytkownik wchodzi na stronę dziś o godzinie 17:00, odświeża stronę 3 miesiące później i nie może już jej zobaczyć – zostaje rozpoznany;
Przykład 2:
Ile razy pokazać stronę jednemu użytkownikowi = 3
- użytkownik wchodzi na stronę dziś o godzinie 17:00,
- odświeża stronę po 1 minucie – wciąż widzi stronę;
- wchodzi na stronę (lub odświeża) ponownie o godzinie 18:00 – wciąż widzi stronę;
- wchodzi na stronę (lub odświeża) za 3 dni o godzinie 12:00 – wciąż widzi stronę;
- wchodzi na stronę (lub odświeża) za kolejne 2 dni – czwartym razem – nie może już zobaczyć strony;
Sztywna data
Ten typ licznika odlicza czas pozostały do konkretnej daty i godziny w przyszłości.
W ustawieniach można wybrać dokładną datę i godzinę z przyszłości.
Przykład:
Ustawiona data: 2020-12-12 18:35
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) 28-11-2020 21:49 i widzi pozostały czas – 13:20:45:00, czyli 13 dni, 20 godzin, 45 minut, 0 sekund;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) 12-12-2020 18:14 i widzi pozostały czas – 00:00:21:00, czyli 0 dni, 0 godzin, 21 minut, 0 sekund;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) 13-12-2020 12:00, licznik zakończył odliczanie, zostaje podjęta akcja;
Zastosowanie:
- odliczanie czasu do końca promocji czasowej;
- odliczanie czasu do końca kampanii sprzedażowej;
- odliczanie czasu do startu kampanii sprzedażowej;
Cotygodniowa promocja
Typ licznika, który pozwala robić cykliczne, tygodniowe okienka sprzedażowe. Np.: od poniedziałku 7:00, do piątku 20:00.
Można ustawić konkretne dni tygodnia dla początku i końca oferty oraz dokładne godziny.
Przykład:
Okres powtarzania: tygodniowy okresowy
Start: poniedziałek 7:00
Koniec: piątek 20:00
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w środę o godzinie 12:00, odliczany ma pozostały czas do piątku, do godziny 20, czyli 2 dni i 8 godzin;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) we wtorek o godzinie 20:00, odliczany ma pozostały czas do piątku, do godziny 20, czyli 3 dni i 0 godzin;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w piątek o godzinie 19:30, odliczany ma pozostały czas do piątku, do godziny 20, czyli 0 dni i 0 godzin i 30 minut;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w sobotę o godzinie 12:00, licznik nie odlicza mu czasu, zostaje wykonana ustawiona akcja (np. przekierowanie);
Zastosowania:
- indywidualne okienka sprzedażowe;
- kampanie w sekwencji mailowej;
- kampanie cykliczne;
Ustawić można również czas, jaki licznik ma poczekać przed kolejnym odliczaniem.
Licznik ma zastosowanie np. w cyklicznych, cotygodniowych webinarach. Licznik odlicza do kolejnego wydarzenia. Opcja “Ile odczekać…” sprawia, że gdy licznik dojdzie do oczekiwanej godziny, NIE zacznie od razu odliczać do kolejnego wydarzenia (bo np. to obecne wciąż trwa), tylko poczeka określoną ilość godzin.
Jeśli prowadzisz cykliczne webinary co środę o godzinie 20:00 i webinar trwa 2 godziny. Możesz ustawić – do kiedy odliczać: środa 20:00; Ile odczekać: 2 godziny, 0 minut. Licznik zacznie odliczać do kolejnego webinary dopiero po upływie 2 godzin (gdy obecny webinar zakończy się).
Przykład:
Do kiedy odliczać co tydzień = poniedziałek, godzina 7, minuta 0
Ile odczekać, przed kolejnym odliczaniem = 20 godzin, 0 minut
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w środę o godzinie 12:00, licznik odlicza czas do poniedziałku do godziny 7:00, czyli 4 dni i 19 godzin;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w niedzielę o godzinie 7:00, licznik odlicza czas do poniedziałku do godziny 7:00, czyli 0 dni, 24 godziny;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w poniedziałek o godzinie 10:00, licznik nie odlicza mu czasu, zostaje wykonana ustawiona akcja (np. przekierowanie); w związku z ustawieniem 20 godzin na odczekanie;
Zastosowania:
- cykliczne webinary, live, wydarzenia w skali tygodnia;
Codzienna promocja
Licznik, który znajduje zastosowanie przy odliczaniu do cyklicznych wydarzeń w skali dnia. W sklepie internetowym można odliczać czas, jaki pozostał na złożenie zamówienia, z gwarancją wysyłki dziś. Licznik może być wykorzystany do końca cyklicznych promocji.
Można ustawić, w jakich dniach tygodnia ma być uruchamiane odliczanie oraz godzin od – do.
Przykład:
Odliczanie ustawione od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 16:30:
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) we wtorek o godzinie 12:30. Licznik odlicza mu pozostały czas do dziś (wtorek), godzina 16:30, czyli 4 godziny, 0 minut;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w piątek o godzinie 16:15. Licznik odlicza mu pozostały czas do dziś (piątek), godzina 16:30, czyli 0 godziny, 15 minut;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w środę o godzinie 20:00. Licznik nie odlicza mu czasu, zostaje wykonana ustawiona akcja (np. przekierowanie, ukrycie licznika). Użytkownik wszedł poza ustawionym okienkiem czasowym tego dnia;
- użytkownik wchodzi na stronę (lub email) w sobotę o godzinie 12:15. Licznik nie odlicza mu czasu, zostaje wykonana ustawiona akcja (np. przekierowanie, ukrycie licznika); tego dnia licznika był wyłączony;
Zastosowania:
- dzisiejsza okazja dnia kończy się za: XX;
- złóż zamówienie dziś do godziny 16:30 a wyślemy je jeszcze dziś, pozostało ci na złożenie zamówienia;
- złóż zamówienie dziś do godziny 16:30 a masz gwarancję dostawy jutro, pozostało ci na złożenie zamówienia;