menu Pokaż opcje

Link do oferty – sprawdzanie po parametrze email

Jeśli w ustawieniach licznika wybrałeś opcję sprawdzanie po mailu. Konieczne jest dodanie adresu email użytkownika w linku, prowadzącym do Twojej oferty. Możesz to zrobić na 2 sposoby

 
 

Jak działa sprawdzanie użytkownika po parametrze e-mail?

Musisz przekierować użytkownika na stronę (na której jest licznik) podając w linku parametr email.

Czyli, jeśli teraz link do Twojej strony wygląda np tak:
http://link-do-mojej-oferty.pl
to chcąc rozpoznawać użytkownika po email, link do oferty powinien wyglądać tak:
http://link-do-mojej-oferty.pl?email=adresemailklienta@example.com

lub jeśli link ma już parametry, np:
http://link-do-mojej-oferty.pl?parametr=oferta
to dodaj email w taki sposób
http://link-do-mojej-oferty.pl?parametr=oferta&email=adresemailklienta@example.com

Identyfikacja w mailu

Sprawdzanie po mailu zadziała tylko, gdy w adresie oferty będzie podany email użytkownika

Ta metoda jest zwykle wykorzystywana w kampaniach mailowych. Oczywiście nie musisz każdemu użytkownikowi wysyłać osobno maila z jego unikalnym linkiem 🙂

1 Ręczna metoda na generowanie linku

Wklejając link do oferty do systemu mailingowego, adres email podstawi się sam. Wystarczy do linku dodać specjalną flagę.

Dla różnych systemów mailingowych, flaga wygląda inaczej, spójrz na przykłady

  • MailerLite – {$email}
  • ActiveCampaign – %EMAIL%
  • ConvertKit – {{ subscriber.email_address }}
  • GetResponse – [[email]]
  • FreshMail – $$email$$
  • CampaignMonitor – [email]
  • SalesManago – $email$
  • SendinBlue – {{ contact.EMAIL }}
  • KLAVIYO – {{ email }}

Zależnie od tego jaki system mailingowy używasz, musisz podstawić inną flagę pod swój link. Spójrz na przykłady linków:

  • MailerLite – http://link-do-mojej-oferty.pl?email={$email}
  • ActiveCampaign – http://link-do-mojej-oferty.pl?email=%EMAIL%
  • ConvertKit – http://link-do-mojej-oferty.pl?email={{ subscriber.email_address }}
  • GetResponse – http://link-do-mojej-oferty.pl?email=[[email]]
  • FreshMail – http://link-do-mojej-oferty.pl?email=$$email$$
  • CampaignMonitor – http://link-do-mojej-oferty.pl?email=[email]
  • SalesManago – http://link-do-mojej-oferty.pl?email=$email$
  • SendinBlue – http://link-do-mojej-oferty.pl?email={{ contact.EMAIL }}
  • KLAVIYO – http://link-do-mojej-oferty.pl?email={{ email }}


A da się łatwiej? Pewnie, czytaj dalej…

2 Link do oferty z poprzez beTiMES

 

Możesz skorzystać z przekierowania do Twojej oferty za pośrednictwem beTiMES. W kroku pierwszym (screen powyżej), wklej pełny link do oferty, dla której tworzysz kampanię.

Przykład:

https://betimes.pl/mega-oferta-testowa

Dzięki temu, w ostatnim kroku „Pobierz kod”, otrzymasz gotowy link do oferty, do wklejenia do Twojego systemu mailingowego.

Wybierz swój system mailingowy.

 

Oprócz kodu licznika, pojawi się specjalny link do Twojej oferty z podstawionym parametrem email. Na screenie powyżej jest to

https://app.betimes.pl/link/72602071472727/strona?email={$email}

Zależnie od wybranego systemu mailingowego, będzie podstawiona już poprawna flaga.

Np. dla systemu ConvertKit link będzie wyglądał tak:

Ten link beTiMES przekieruje na Twoją ofertę i doda swój parametr identyfikacyjny, taki link będzie wyglądał np. tak:

http://link-do-mojej-oferty.pl/?btmsid=4814290_e017ec101d0fd166d48664a14f64b699e2d3f4f8&btmsv=1

I to już cała tajemna wiedza nt. linków i sprawdzania po parametrze email.
Jeśli coś jest wciąż nie jasne, to nie trać czasu – zapytaj na czacie.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem