Pixel konwersji – co to jest?
Pixel konwersji pozwala Ci mierzyć konwersję Twoich ofert, kampanii. Na liście liczników będziesz mieć podgląd konwersji. Również po wejściu na listę zapisanych użytkowników danego licznika, zobaczysz, który z nich konwertował.
Pixel konwersji, to dosłownie pixel, gdyż jest to “niewidzialny” obrazek o rozmiarze 1×1 px. Na beTimes możesz pobrać kod takiego pixela i wkleić w odpowiednie miejsce.
Co pokazują te dane?
Po wejściu w listę użytkowników, możesz zobaczyć szczegółowe dane.
W jaki sposób mogę mierzyć konwersję na swoich ofertach?
Opcja ta dostępna jest na beTimes.pl tylko w 2 i 3 pakiecie abonamentu. Dla użytkowników z najtańszym pakietem niestety nie działa i ikonka konwerski cały czas będzie pokazywała 0%.
Jeśli masz odpowiedni pakiet abonamentowy to wystarczy, że wkleisz dodatkowy kod Pixel Konwersji na stronie. Kod do pobrania dostępny jest w podobnie jak kod licznika:
- na liście liczników
- w ostatnim etapie tworzenia licznika.
Gdzie wkleić kod pixela?
W miejscu, gdzie znajdzie się użytkownik/klient, po dokonaniu zakupu.
Najlepszym miejscem do tego będzie strona podziękowania, po złożeniu zamówienia, albo email wysyłany po złożeniu zamówienia.
UWAGA! Jeśli chcesz umieścić kod w mailu, pamiętaj, że tutaj musi odbywać się identyfikacja po parametrze email.
Jak to działa technicznie?
Kod z licznikiem, który wklejasz na swoją ofertę, rozpoznaje każdego użytkownika i zapisuje go. Możesz zobaczyć listę użytkowników dla każdego licznika.
Dodatkowy kod – pixel konwersji, wklejony w miejscu, które klient zobaczy po dokonaniu zakupu mierzy konwersję, czyli technicznie rozpoznaje tego samego użytkownika i zaznacza, że dokonał zakupu 🙂
System porównuje użytkowników i jeśli ten sam użytkownik był na stronie ofertowej z licznikiem i ten sam użytkownik był też na stronie podziękowania z kodem Pixel Konwersji tzn., że kupił- konwertował 🙂